agencja marketingowa, agencja reklamowa kraków

Jakie działania można zlecić agencji marketingowej?

Akcje marketingowe powinny stanowić ważny element podnoszenia rozpoznawalności przedsiębiorstwa bez względu na to czy zajmujemy się świadczeniem usług, produkcją czy sprzedażą. Większe przedsiębiorstwa oraz spółki mają środki finansowe na organizację i utrzymanie własnych wydziałów ds. reklamy, jednak niewielkie firmy, które sporadycznie przeprowadzają akcje promocyjne, zwykle poszukują pomocy u agencji marketingowych.

Agencja reklamowa gwarantuje kompleksowe usługi

Agencja reklamowa to grupa twórczych osób z wieloletnim doświadczeniem, posiadających szereg umiejętności z zakresu marketingu. Poprzez zatrudnianie profesjonalistów znakomicie orientujących się zarówno w zakresie tradycyjnej komunikacji medialnej, kampanii promocyjnych w sieci (prowadzenie kont social media, animacje i klipy viralowe), jak i grafiki (w tym przygotowanie do druku), agencja marketingowa jest w stanie zapewnić klientom wszechstronną obsługę. Nowe przedsiębiorstwa mogą liczyć na opracowanie kompletnej identyfikacji wizualnej wraz z księgą logotypu i szablonami akcydensów (papier firmowy, obwoluty czy wizytówki), a te które posiadają już własne logo mogą być pewne, że zostanie ono poprawnie zastosowane w trakcie projektowania materiałów reklamowych – plakatów, folderów, stoisk targowych lub billboardów. Agencja marketingowa przygotuje również atrakcyjne, unikalne artykuły na stronę internetową zamawiającego oraz opracuje strategię komunikacji z klientami poprzez najpopularniejsze portale, jak Facebook, Instagram czy Twitter.

Kiedy należy zdecydować się na współpracę z agencją reklamową?

Usługi świadczone przez agencje marketingowe kierowane są głównie do firm, które nie mają własnego działu promocji. Jednak nie oznacza to, że to jedyny model kooperacji. Praca agencji w wielu przypadkach polega na wsparciu istniejącego już w przedsiębiorstwie działu ds. promocji. Przykładowo, jeśli nie ma on praktyki w organizacji konferencji, targów bądź spotkań z klientami, które z reguły wymagają skrupulatnego planowania, te obowiązki można powierzyć agencji reklamowej. Może ona także posłużyć za narzędzie wspierające tworzenie niezawodnego oraz zżytego ze sobą teamu pracowników – należy zlecić jej opracowanie planu kursów albo zaplanowanie wyjazdu integracyjnego. Na rynku funkcjonują dziesiątki agencji marketingowych, warto jednak wybierać te, które zapewniają dostęp do jak największego zespołu kompetentnych profesjonalistów. Umożliwi to zlecenie wszystkich działań promocyjnych jednej agencji i tym samym łatwiejszy nadzór nad wizerunkiem firmy oraz integralnością kampanii.

Kontakt z firmą:
K-MYK Agencja kreatywna
al. Powstania Warszawskiego 15
31-539 Kraków

Mob.: + 48 733-378-564
E-mail: [email protected]