Pozycjonowanie dla małych i dużych firm

Strony internetowe pozycjonowanie. Więcej informacji na seo4.net.

Funkcjonują trzy popularne sposoby pozycjonowania:
– pozycjonowanie lokalne,
– pozycjonowanie Long Tail, to znaczy na tzw. długi ogon,
– pozycjonowanie okresowe.

Pozycjonowanie Lokalne

W takim pozycjonowaniu najważniejsze jest dołączenie do frazy nazwy wybranej lokalizacji.
W pozycjonowaniu lokalnym bierze się pod uwagę na ogół:
– kraj (np. “filharmonia Polska”)
– miasto (“restauracja Kraków”)
– dzielnicę (“sklep odzieżowy Retkinia”)
Pozycjonowanie lokalne świetnie sprawdzi się w przypadku podmiotów lokalnych, które adresują swoją ofertę tylko do klientów przebywających w tym samym regionie. Taki sposób pozycjonowania jest przydatna również wtedy, gdy firma nie ma finansów na promocję i nie jest w stanie rywalizować na słowa kluczowe niezawierające dopasowania miejscowego, przykładowo zamiast “sklep sportowy”, to “sklep sportowy Kraków”.

Pozycjonowanie na tzw. długi ogon (Long Tail)

Dalszy rodzaj pozycjonowania to słuszne i przetestowane wyjście dla osób posiadających niski budżet na reklamę. Dzięki poprawnemu doborowi fraz, nie tylko uda się wejść w niszę powiązaną z interesującą nas branżą, ale również stawki za reklamę w Google Adwords mocno się zredukują. Pozycjonowanie na długi ogon oznacza także znacznie mniejszą konkurencję. Ważne jest również to, iż coraz popularniejsza jest tendencja do wpisywania skonkretyzowanych zapytań w wyszukiwarkę Google.
Przykłady pozycjonowania Long Tail:
– buty sportowe Nike Revolution białe sklep online,
– golarka Braun Seria 5 srebrna,
– smartfon LG G6 czerwony.
Pozycjonowanie na długi ogon jest ogromnie istotne przede wszystkim dla sklepów internetowych. Za sprawą tego typu fraz, sklepy posiadające w swoim asortymencie bardzo szeroką ofertę artykułów mogą skuteczniej zdobywać pożądane pozycje w wynikach wyszukiwania.

Pozycjonowanie okresowe

Pozycjonowanie okresowe odgrywa specyficzną rolę przed cyklicznymi albo jednorazowymi wydarzeniami, takimi jak Zielone Świątki, Dzień Ojca czy koncert znanego piosenkarza. Ten wariant pozycjonowania jest szczególnie skuteczny, jeśli popularna w konkretnym czasie fraza zostanie znaleziona i wykorzystana odpowiednio wcześnie. Z reguły pozycjonowanie okresowe wykorzystywane jest w branży turystycznej i gastronomicznej. Najczęściej powinno się rozpocząć je na 2-3 miesiące przed ważnym wydarzeniem, żeby Google zdążyło na czas zaindeksować nową ewentualnie uaktualnioną treść strony internetowej.

Kontakt z firmą:
SEO4.net Pozycjonowanie i Optymalizacja
ul. Grzegórzecka 78/8
31-559 Kraków

Tel.: 12 384 83 00
Mob.: + 48 600 21 20 61
E-mail: [email protected]