Optymalizacja stron – usługa nie tylko dla dużych firm

Dowiedz się więcej o optymalizacji stron internetowych - zajrzyj tutaj.

Zapłaciłeś krocie za nową witrynę internetową, zaś ta nie przyciąga nowych kontrahentów? Jest doskonale zaprogramowana oraz wyposażona w najnowsze technologie, jednak klientów wcale nie jest więcej? Licznik odsłon nie rusza się pomimo intensywnych działań? Najpewniej przyczyn powinieneś szukać w małej zauważalności w sieci. Klienci zazwyczaj korzystają z wyszukiwarek – każdy biznesmen powinien więc zadbać o to, by witrynę jego przedsiębiorstwa internauci wyszukali bez większych problemów. Jak to osiągnąć? Należy rozpocząć od samej witryny, optymalizując ją z myślą o algorytmach internetowego giganta – Google.

ABC optymalizacji stron

Optymalizacja strony to wszystkie modyfikacje polegające na dopasowaniu witryny do wytycznych Google. Są to zarówno zmiany kodu strony, jak i uzupełnienie jej odpowiednim contentem. Jest to szczególnie istotne z uwagi na to, że boty Google oceniają witryny według z góry określonych wytycznych – znaczenie ma na przykład semantyczne użycie znaczników HTML oraz nasycenie słów kluczowych.

Optymalizacja stron – jakiej agencji powierzyć?

Optymalizacja stron to zadanie wymagające sporej wiedzy o stale modyfikowanych algorytmach Google – z tego powodu również nie najlepszym rozwiązaniem okaże się edytowanie witryny bez pomocy fachowców według dostępnych w sieci tutoriali. Znacznie lepiej zrobimy powierzając to wyspecjalizowanej firmie SEO i rozpatrując to jako inwestycję – dochody notowane przez nasze przedsiębiorstwo mogą zwiększyć się nawet po paru tygodniach od przeprowadzenia optymalizacji.

Kontakt z firmą:
SEO4.net Pozycjonowanie i Optymalizacja
ul. Grzegórzecka 78/8
31-559 Kraków

Tel.: 12 384 83 00
Mob.: + 48 600 21 20 61
E-mail: [email protected]