Google radzi, jak rozpoznać dobrą firmę SEO

Jak zatrudnić agencję SEO? Uzyskaj więcej informacji na www.youtube.com/watch?v=rlw0BTQOFow.

Gdy prowadzisz swój biznes i tworzysz dla niego stronę firmową, z pewnością z czasem myślisz nad tym, jakie działania podjąć, aby była ona widoczna wysoko w wynikach wyszukiwania. To oczywiste wszak, iż w dzisiejszych czasach obecność w internecie jest jednym z warunków sukcesu, ponieważ to właśnie stąd szereg klientów po raz pierwszy dowie się o twojej działalności. Jak zatem wybrać solidną agencję SEO? Należy kierować się wskazówkami specjalistów, a najlepiej tych od Google.

Jak wybrać rzetelną agencję SEO? Google przygotowało o tym instruktaż

Nie można negować, iż cała branża SEO, czyli działań skupiających się na optymalizacji stron internetowych pod wyszukiwarki, pojawiła się i cały czas rozkwita w zasadzie wyłącznie za dzięki Google. Pomimo występowania innych opcji, jak między innymi Rambler, DuckDuckGo lub Bing, wciąż najistotniejsze są pozycje zajmowane w wyszukiwarce potentata z Mountain View. Każdy zatem, kto pragnie zaistnieć w internecie, powinien zapracować na swoją pozycję w top 10 w Google. W przypadku usług, gdzie konkurencja jest silna, najczęściej jest to skomplikowane bez konsultacji ze specjalistami z firmy SEO. Google postanowiło pomóc osobom, dla których idea SEO jest nowością, i przygotowało krótki film o tym, jak zatrudnić dobrą agencję SEO.

Główne cechy solidnej firmy SEO

Pracownik Google z ponad 10-letnim stażem w prosty sposób wyjaśnia, jak zatrudnić dobrą agencję SEO, wymieniając wśród nadrzędnych cech m.in.:

  • zadbanie o ogólną widoczność strony www, a nie wyłącznie zdobywanie pozycji w wynikach wyszukiwania na pojedyncze frazy,
  • udzielenie witrynie wsparcia technicznego oraz praca nad ulepszeniem jej użyteczności,
  • transparentność odnośnie planowanych działań, przykładowo poprzez cykliczne raporty oraz stały dostęp do statystyk strony,
  • umiejętność szacowania budżetu oraz czasu koniecznego do wykonania planowanych działań,
  • rozpoczęcie pozycjonowania i optymalizacji od poznania, jak działa branża klienta, jakie są jego cele oraz kto stanowi jego najmocniejszą konkurencję.

Pracownica Google akcentuje także, iż dobra agencja SEO w żadnym wypadku nie obieca rewelacyjnych wyników z dnia na dzień, bowiem optymalizacja strony internetowej jest procesem długotrwałym, w szeregu przypadków dającym wymierne rezultaty zazwyczaj po paru miesiącach działań.